.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری راهپيمايي محكوميت اخلالگران در گيلان

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد: راهپيمايي محكوميت اخلالگران و آشوب‌طلبان حوادث اخير با حضور آگاهانه مردم گيلان به‌زودي برگزار مي‌شود

به گزارش فارس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمين مجتبي اشجري در بيانيه خود آورده است است: سرزمين الهي ايران اسلامي روز 22 خرداد شاهد حماسه غرور‌آفريني شد كه در تاريخ نهضت گهر‌بار بهمن 57 تا‌كنون بي‌بديل بوده است.
وي در ادامه بيانيه خود آورده است: ساحت مقدس انتخابات به عنوان ركن اساسي دموكراسي در جمهوري اسلامي در آزموني دشوار عرصه رقابتي فراگير شد تا يك بار ديگر مردم مسلمان ايران بنيان‌هاي نظري و آموزه‌هاي انقلابي، حقوق شهروندي و مردم سالاري ديني را در برابر ديدگان جهانيان قرار دهند.
اشجري مي‌افزايد: عمق كينه‌توزي دشمنان اين آب و خاك هنگامي به اوج رسيد كه پس از شكايت و اعتراض يكي از كانديداها نسبت به آراي انتخابات آشكار شد و بدون ترديد طبق قانون انتخابات و عرف معمول جهان با طي مراحل شكايات رسيده نتايج نهايي به اطلاع شكايت‌كنندگان و ملت ايران خواهد رسيد.
وي در بيانيه خود آورده است: متاسفانه عده‌اي از عناصر خودسر و چهره‌هاي شناخته شده از بدخواهان و اراذل با بهره‌گيري از فضاي موجود، صحنه‌هايي دلخراش از هتك نواميس، غارت بيت‌المال و صدمه به اموال شخصي مردم را به وجود آوردند كه شان و ساحت كشوري كه 30 انتخابات پر‌شكوه را پشت سر گذاشته است، به دور بوده و مايه تاثر و تاسف شده است.
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان در اين بيانيه مي‌افزايد: اين جو ناسالم و نا‌امن فضاي مناسبي براي دزدان سابقه‌دار و اراذل كينه‌توز خواهد بود تا بدين وسيله بتوانند به آمال كثيف خود در آزار به مردم افزوني بخشند.
وي در ادامه بيانيه آورده است: مردم ولايتمدار گيلان كه در نجابت و ايمان شهره عام و خاص هستند به خوبي آگاهند كه اين عوامل آشوب از جرثومه‌هاي فسادي هستند كه درصدد انحراف نوجوانان و جوانانند و بدون ترديد جوانان و دانشجويان اينگونه افراد را از خود مي‌رانند و اجازه نمي‌دهند ارزش‌ها و آرمان انقلاب اسلامي بازيچه مسائل سياسي زودگذر شود.
اشجري اعلام كرد: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان ضمن محكوميت اغتشاشات اخير عده‌اي مغرض كه زير تبليغات شيطاني استكبار جهاني و عناصر خود‌فروخته داخلي قرار گرفته، از همه دلسوزان به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي به‌ويژه دانشجويان، روحانيون، كارمندان، كارگران، اصناف و بازاريان، كشاورزان و ملتي كه حماسه بزرگ 22 خرداد را خلق كردند تقدير و تشكر دارد و به‌زودي راهپيمايي محكوميت اخلالگران و آشوب‌طلبان حوادث اخير با حضور آگاهانه مردم مسلمان گيلان در سراسر استان برگزار مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.